utorok 15. mája 2012

TA3 24 Hodín vo svete: S Gréckom alebo bez?

http://www.ta3.com/clanok/14727/24-hodin-vo-svete-zo-14-maja.html (cca od druhej minúty)

táto téma asi nikdy neskončí...


2 komentáre:

  1. Dobry den Kamil,

    Ako to vidite s EURom vzhladom na situaciu s Greckom a najnovsie s pomaly zacinajucou panikou s vyberanim penazi v Spanielsku ?

    Ak ocakavam pokles EUR, co odporucate ako vhodnu spekulaciu ? Co si myslite napr. o predaji EURUSD na forexe ?

    Pripadne co so svojimi euram urobite vy :-) ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či Kamil dáva investičné rady, ale keď niekto vie kam investovať, tak to zvyčajne spraví sám a nerozširuje to.
      Ja by som poradil počúvať svoj rozum a investovať ako zvyčajne. Aká je pravdepodobnosť behu na banky neviem, ale mám pocit, že sa zvyšuje, ako štáty strácajú možnosť sa zadlžovať.
      Obchod s menami je podľa mňa riskantný, pretože viacero štátov sa môže dostať do problémov, aj Rusko, Švajčiarsko, Čína, atď. Ak sa obávate straty úspor odporučil by som vám reálie, najlepšie také ktoré viete svojou prácou rýchlo zúžitkovať. Alebo ak chcete investovať do akcií, podielov, tak potravinové firmy sú hit, najlepšie rovno producenti. Ale veľa závisí najmä od toho čo chcete v živote dosiahnuť, to je dôležité vedieť k dobrej investícii.

      Odstrániť